Počet položek: 0 0 CZK

Vrácení a reklamace zboží

Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech od nákupu

Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb.

 Postup vrácení zboží pomocí zásilkovny:

    1. Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit jeho plnou cenu.
    2. Vytiskněte si a vyplňte  >>Odstoupení od kupní smlouvy<< s informacemi o vraceném zboží.
    3. Zboží, prosím pečlivě zabalteaby nedošlo k poškození při přepravě. Do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný formulář.
    4. Zásilku odneste na podací místo Zásilkovny, která umožňuje odesílání balíků. Obsluze na pobočce Zásilkovny sdělte PIN kód: 94698480(Při podání balíku neplatíte žádnou hotovost na místě. Až při vracení peněz na účet vám bude částka ponížena o 75,- kč za zpětnou zásilku.)
      Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku!
    5. Po obdržení zásilky výrobek zkontrolujeme, a ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz na účet.

Postup vrácení zboží pomocí PPL nebo České Pošty:

    1. Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit jeho plnou cenu.
    2. Vytiskněte si a vyplňte  >>Odstoupení od kupní smlouvy<< s informacemi o vraceném zboží.
    3. Zboží, prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný formulář.
    4. Balík odešlete na adresu:
                                              security-kamery.cz
                                              René Rafael
                                              Plaská 422/6
                                              Plzeň 323 00
      Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího.. Zásilku nikdy neposílejte na dobírku.
    5. Po obdržení zásilky výrobek zkontrolujeme, a ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz na účet.

Podmínky pro vrácení zboží

Kdo může zboží vrátit?

    • Spotřebitel - konečný zákazník, který není podnikatelem.

Jaké zboží nemůžete vrátit?

    • Zboží, které bylo zakoupeno déle než před 14 dny.
    • Software, který má rozpečetěný obal.
    • Digitální obsah, který je poskytován bez hmotného nosiče - například e-book, licence atd…
    • Zboží bylo upraveno podle požadavků zákazníka.
    • Poškozené zboží.
    • Zboží, které je z hygienických důvodů zabaleno v jednorázovém obalu a již jej není možné v neporušeném obalu vrátit.

V případě, že jste podnikatelem, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákonná možnost Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se na vás nevztahuje.

 

Reklamace zboží

Postup reklamace:

  1. Jako první krok nám zavolejte +420773262921  nebo zašlete email na adresu info@security-kamery.cz, kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji a mnohdy vyřešit na dálku.
  2. Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.
    Zboží k reklamaci předávejte kompletní.
  3. Zadejte online požadavek  na reklamaci zboží. Případně můžete ručně vyplnit Reklamační list a přiložit do balíku.
  4. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
  5. Zásilku odneste na podací místo Zásilkovny, která umožňuje odesílání balíků. Obsluze na pobočce Zásilkovny sdělte PIN kód: 94698480. (Při podání balíku neplatíte žádnou hotovost na místě.)
    Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku!
  6. Po obdržení zásilky výrobek odešleme k reklamaci do autorizovaného servisu.