Vrácení a reklamace zboží
Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech od nákupu
Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb.
Postup vrácení zboží pomocí zásilkovny:
- Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit jeho plnou cenu.
- Vytiskněte si a vyplňte >>Odstoupení od kupní smlouvy<< s informacemi o vraceném zboží.
- Zboží, prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný formulář.
- Zásilku odneste na podací místo Zásilkovny, která umožňuje odesílání balíků. Obsluze na pobočce Zásilkovny sdělte PIN kód: 94698480. (Při podání balíku neplatíte žádnou hotovost na místě. Až při vracení peněz na účet vám bude částka ponížena o 75,- kč za zpětnou zásilku.)
Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku!
- Po obdržení zásilky výrobek zkontrolujeme, a ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz na účet.
Postup vrácení zboží pomocí PPL nebo České Pošty:
- Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit jeho plnou cenu.
- Vytiskněte si a vyplňte >>Odstoupení od kupní smlouvy<< s informacemi o vraceném zboží.
- Zboží, prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný formulář.
- Balík odešlete na adresu:
security-kamery.cz
René Rafael
Plaská 422/6
Plzeň 323 00
Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího.. Zásilku nikdy neposílejte na dobírku.
- Po obdržení zásilky výrobek zkontrolujeme, a ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz na účet.
Podmínky pro vrácení zboží
Kdo může zboží vrátit?
-
- Spotřebitel - konečný zákazník, který není podnikatelem.
Jaké zboží nemůžete vrátit?
-
- Zboží, které bylo zakoupeno déle než před 14 dny.
- Software, který má rozpečetěný obal.
- Digitální obsah, který je poskytován bez hmotného nosiče - například e-book, licence atd…
- Zboží bylo upraveno podle požadavků zákazníka.
- Poškozené zboží.
- Zboží, které je z hygienických důvodů zabaleno v jednorázovém obalu a již jej není možné v neporušeném obalu vrátit.
V případě, že jste podnikatelem, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákonná možnost Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se na vás nevztahuje.
Reklamace zboží
Postup reklamace:
- Jako první krok nám zavolejte +420773262921 nebo zašlete email na adresu info@security-kamery.cz, kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji a mnohdy vyřešit na dálku.
- Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.
Zboží k reklamaci předávejte kompletní.
- Zadejte online požadavek na reklamaci zboží. Případně můžete ručně vyplnit Reklamační list a přiložit do balíku.
- Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
- Zásilku odneste na podací místo Zásilkovny, která umožňuje odesílání balíků. Obsluze na pobočce Zásilkovny sdělte PIN kód: 94698480. (Při podání balíku neplatíte žádnou hotovost na místě.)
Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku!
- Po obdržení zásilky výrobek odešleme k reklamaci do autorizovaného servisu.